Бебе – как да изберем интересен и полезен подарък

бебешки подаръциПоявата на бебе в живота на някой близък винаги е много вълнуващо събитие и всички сме нетърпеливи да покажем колко много се радваме и да накупим най-сладурските подаръци. Моят опит показва, че почти всички се насочваме или към бебешките дрехи, или към бебешките играчки. А всъщност в бебешкия свят има толкова много други интересни и лични неща, които могат да се подарят, за да се различаваме. Като майка на едно почти 3-месечно бебе напълно разбирам желанието да купим дрешки, защото те са наистина прекалено сладки, но и вече знам, че не винаги са най-подходящият подарък. Защото най-вероятно бебчето вече си има много, а не винаги може да сме сигурни, че ще уцелим вкуса на майката. Аз например, имам дрешки подарък, които изобщо не искам да й обличам, защото не ми харесват. Също така, имайки толкова дрехи и играчки подарък, ме спира да й купувам такива, които аз искам и харесам, за да не се претрупваме. Затова реших да напиша няколко интересни идеи, които ще ви отличат, но и ще зарадват новите родители.

Първо ще обърна внимание, че във всеки един случай е най-добре да се косултирате първо с родителите, защото те може да са си намислили нещо, което искат. Аз съм човек, който обича изненадите, но в тази ситуация не винаги са добра идея, защото може вече да си имат, или да не искат нещото, което вие сте избрали. Или просто да са си направили списък с желани неща. Другият вариант е, ако сте харесали нещо, да попитате дали го искат. Добра идея е и да изчакате след раждането на детето, особено ако е първо. Само няколко седмици след появата му, майката ще знае много добре какво й трябва и какво иска. Тук давам идеи за няколко неща, които аз съм се сетила и са ми били полезни, но консултацията си е задължителна. 🙂

BalloonBG и техните ръчно изработени чудеса.

 

Те обхващат няколко категории от идеите ми – чувалче за количка, спален комплект или спално чувалче, органайзери за бебешка стая, декоративни възглавнички, обиколници и т.н. и т.н. А вече дори хубава чанта за бебешки принадлежности. Ние имаме от тях спално чувалче, зимно чувалче за количка и лятна подложка за количка. Всички са страхотни и изработени с много въображение и любов. Можете да дадете абсолютно конкретни насоки за това, което искате, а те ще ви изпратят проект на продукта и дори снимки на платове, за да си изберете. Може да персонализирате с буквичка, както е при нас. Спазват сроковете, които подават и винаги е много приятно да си общуваш с тях. И понеже са толкова прекрасни, решиха да ви зарадват с код за 10% отстъпка. Само трябва да споменете кодът Avter Six при поръчката, за да се възползвате. Валиден е чак до края на януари и аз силно препоръчвам да се възползвате, защото нещата им са наистина уникални и със страхотно качество. И дори моментът на изненадата може да си остане, ако държите на него. Аз например казах какво искам от тях, но детайлите за това как ще изглеждат оставих на Вики, за да твори въображението й на воля. Разгледайте страничката им тук.

The Birth Poster – постер в реалния размер на бебчето в деня на раждането му. За съжаление, аз все още нямам от него, но силно обмислям дали да не си поръчам. Ако ги бях намерила, когато все още получавахме подаръци, щеше да е в списъка ми. Не е нещо полезно, но е много лично и ако имате сантиментален тип родители насреща си – може би ще го харесат. Не успяха да ми отговорят навреме, за да сложа снимка, но тук е линка, на който може да разгледате.

Албум / кутия за спомени – още едно нещо, което може да персонализирате. Като цяло, персонализацията е много добър детайл, на който всеки ще се зарадва. Можете да поръчате или да направите сами, ако се чувствате уверени. Много полезен подарък според мен, защото снимки и спомени винаги има, а отново е нещо, което развихря въображението. Това са кутията от мама и тати и албумчето от приятелка.албум за бебе_бебешки албум

А това направих аз за моя приятелка.

 

Книжки – ако ви се струва прекалено тривиално, намерете не толкова традиционни книжки и може дори да не са от бебешките. Хубаво е на бебетата да се чете от рано, защото така чуват много разнообразна реч. Те в по-голямата част от времето са само с майките си и не винаги речта е разнообразна, затова книжките са страхотен начин да чуват и други думички. Има много добри млади български автори и илюстратори със страхотни книжки. Аз много харесвам “Двете кралства” например, защото когато порасне, ще може да я запознае по увлекателен начин с различните чувства и емоции. Потърсете нещо не толкова познато и със сигурност ще се различите. 🙂 бебешка книжка

Фотосесия – не е нещо, което ще може да дадете физически, но пък ще остане спомен завинаги. Не мисля, че тази точка има нужда от много описване. 🙂

Други полезни неща са сет с бебешка козметика, люлка, гимнастика и т.н. Винаги можете да подарите нещо от задължителните принадлежности за бебето, но за тях предстои нов пост. Засега се надявам да съм била полезна и ако съм пропуснала нещо, което вие се сещате, може да споделите с мен и ако се съберат достатъчно нови идеи, може да обобщим във vol.2. И не забравяйте за кода за отстъпка от BalloonBG и помислете дали сега не е точният момент да се възползвате 🙂

Logo

 

 

Leave a comment