My Natural Bronzing Routine | The Body Shop Honey Bronzer

my natural bronzed look routine

Здравейте!

Отдавна не съм правила публикация изцяло посветена на грим визия, а с напредването на годината в топлите месеци все повече си мисля за онази целуната от слънцето кожа, със здрав и закачлив вид, която лятото щедро дарява. Но понеже лятото е още три месеца далеч, а аз съм нетърпелива и минус три човешки цвята напоследък често посягам към бронзъра. И то конкретно към един, който не може да бъде по-перфектен през студените месеци, когато търся малко цвят в лицето си, но искам да е максимално естествен. 

the body shop honey bronzer the perfect bronzer for pale skin

The Body Shop Honey Bronze Bronzing Powder е перфектен за момичетата с бледа кожа. Когато се колебаех кой цвят да си поръчам, разглеждах много ревюта в Интернет и забелязах, че в нито едни от четирите нюанса няма нещо оранжево, твърде кафяво или сиво. Накрая се спрях на цвета 03 Medium Matte, който оправда очакванията ми за възможно най-естествената визия, имитираща тен. Бронзърът е напълно матов и основният му плюс е точно това – изглежда напълно натурално и въпреки че съм напълно доволна от ефекта, който постигам с него, той просто сякаш не се забелязва върху кожата.

perfect bronzer for pale skin the body shop honey bronzer 03 medium matte

Самата формула е много мека, разнася се лесно, не стои пудрено, нито на петна и позволява напластяване и  никога не изглежда твърде много. Лесно се взима от пудрата и съм много доволна, че не се разпрашва. Опаковката също ми е любима – самият продукт е сякаш пчелна пита и дори наподобява аромата й, а кутията е много стабилна и се затваря плътно. В България може да намерите продуктите на The Body Shop само в сайта на mybodystore.

Цена: 34 лв. / 11 g

natural bronzed look using the body shop bronzer

Аз използвам продукта с мека, пухкава четка, чиито косъмчета не са прекалено гъсто разположени. Забелязвам, че когато четката е по-гъвкава, ефектът е по-естествен, а преливките стават по-плавни. Нанасям на скулите, като по този начин правя и деликатен контур, но това не е главната цел. Пренасям на слепоочието и над веждите и завършвам като нанасям на челюстта. Каквото е останало по четката, нанасям на носа. За тази визия не използвам сенки, а леко топвам същата четка отново в бронзъра и леко минавам през клепачите. За да направя погледа по-дълбок, но да не отнемам вниманието от здравата и натурална кожа, след като съм оформила веждите с пудра, отново каквото е останало по използваната четка нежно притискам и разтривам в основата на миглите. Със спиралата процедирам по същия начин – не я нанасям по дължината на целите мигли, а само леко масажирам в основата им. И накрая, за да не стане всичко с прекалено бронзов вид и да се слее, на устните поставям червило в розовата гама, което не е ярко или твърде наситено. Всичко това ми отнема около 10 минути, а резултатът ми харесва все повече с всеки следващ път. Ако искате още повече цвят в лицето си, може да използвате и фон дьо тен, който е един цвят по-тъмен от вашия в момента. Тук обаче трябва да сте доста внимателни – лично аз бих го нанесла на много тънък слой с четка с много плътни косъмчета, бих го разнесла максимално много и задължително преляла с шията и ушите!

^B5DA10D0111621720957F7D76970C67D445B603A5BC6CA4D79^pimgpsh_fullsize_distr

Leave a comment